۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۹

صدور پروانه نمایش مجموعه «جنگل پرماجرا»

صدور پروانه نمایش مجموعه «جنگل پرماجرا»

پروانه نمایش مجموعه عروسکی - انیمیشن «جنگل پرماجرا» صادر شد.

امیر پورکیان تهیه کننده مجموعه عروسکی - انیمیشن «جنگل پرماجرا» در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که موسسه هنری «خانه فیلم پروان»، به تازگی پروانه نمایش این مجموعه را دریافت کرده است، گفت: مجموعه عروسکی – انیمیشن «جنگل پرماجرا» به کارگردانی محمدعلی وهاج، مجموعه ای است که می تواند برای رده سنی کودکان یک تا 5 سال جذاب باشد. داستان این مجموعه به گونه ای است که برای گروه سنی ذکر شده مفید و آموزنده است.

وی ادامه داد: مالکیت این مجموعه صد در صد متعلق به موسسه «خانه فیلم پروان» است. در واقع این سریال شبکه نمایش خانگی را می توان اولین پروژه ای دانست که با تلفیق فضای انیمیشن و بازی گروهی حیوانات در قالب عروسک ساخته شده است.

پورکیان توضیح داد: ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا با استفاده از حیوانات عروسکی شخصیت های جذابی را برای کودکان خلق کنیم، شخصیت هایی که داستان های جذاب و آموزنده ای را برای کودکان رقم می زنند.

تهیه کننده این مجموعه گفت: «جنگل پرماجرا» در 24 قسمت تولید شده و قرار است از مردادماه سال جاری در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

از جمله عوامل مجموعه عروسکی- انیمیشن «جنگ پرماجرا» می توان به محمدعلی وهاج کارگردان، رومینا کاظمی سرپرست عروسک گردان، کامران یوسف زاده مدیر تصویربرداری، مهفام ورمزیار طراح و گرافیست و مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی اشاره کرد.

کد خبر 2328940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha